CELODNEVNI PROGRAM:
Cilji programov:
• uravnotežena ponudba različnih dejavnosti;
• pestrost in raznolikost vsebin na vseh področjih dejavnosti;
• upoštevanje individualnosti, drugačnosti in izbire;
• upoštevanje značilnosti okolja, otrok in staršev;
• vključevanje staršev kot aktivnih sooblikovalcev dejavnosti.
• trajanje programa je od 6 do 9 ur dnevno;
• obsega vzgojo in izobraževanje, varstvo in prehrano otrok: zajtrk, sadno malico, kosilo, popoldansko malico;
• primeren je za otroke od enega leta starosti do vstopa v šolo;
• organiziran je v poslovalnem času vrtca.
• obsega vzgojo in izobraževanje, varstvo in prehrano otrok: zajtrk, sadno malico, kosilo, popoldansko malico;
• primeren je za otroke od enega leta starosti do vstopa v šolo;
• organiziran je v poslovalnem času vrtca.
POLDNEVNI PROGRAM:
• trajanje programa je od 4 do 6 ur dnevno;
• obsega vzgojo in izobraževanje, varstvo in prehrano: zajtrk, sadno malico, kosilo;
• primeren je za otroke od enega leta starosti do vstopa v šolo;
• organiziran je v času od 7.00 do 13.00.
Otroci so vključeni v dnevne programe vzgoje in varstva, koristijo pa poldnevni program.
• trajanje programa je od 4 do 6 ur dnevno;
• obsega vzgojo in izobraževanje, varstvo in prehrano: zajtrk, sadno malico, kosilo;
• primeren je za otroke od enega leta starosti do vstopa v šolo;
• organiziran je v času od 7.00 do 13.00.
Otroci so vključeni v dnevne programe vzgoje in varstva, koristijo pa poldnevni program.
PROGRAM VZGOJNEGA DELA
Program vzgojnega dela je zasnovan na ciljih in smernicah nacionalnega programa Kurikuluma za vrtce, na ciljih in prednostnih nalogah vrtca. Kurikulum za vrtce vključuje dejavnosti, ki jih razvrščamo v naslednja področja: gibanje, jezik, umetnost, družba, narava, matematika.
Program vzgojnega dela je zasnovan na ciljih in smernicah nacionalnega programa Kurikuluma za vrtce, na ciljih in prednostnih nalogah vrtca. Kurikulum za vrtce vključuje dejavnosti, ki jih razvrščamo v naslednja področja: gibanje, jezik, umetnost, družba, narava, matematika.
Cilji programov:
• uravnotežena ponudba različnih dejavnosti;
• pestrost in raznolikost vsebin na vseh področjih dejavnosti;
• upoštevanje individualnosti, drugačnosti in izbire;
• upoštevanje značilnosti okolja, otrok in staršev;
• vključevanje staršev kot aktivnih sooblikovalcev dejavnosti.
OBOGATITVENI PROGRAM
To so dejavnosti, ki sodijo v izvedbeni Kurikulum posameznega vrtca in jih ta občasno izvaja daljši ali krajši čas, odvisno od načrtovanja in izvajanja posameznih dejavnosti, interesa otrok in želja staršev. Načrtujejo in izvajajo jih strokovni delavci vrtca v okviru svojega strokovnega dela v oddelku ter so skladne s cilji in načeli Kurikuluma za vrtce. Da bi dosegli kakovostnejše rezultate, lahko vrtec občasno vključi v načrtovanje, izvajanje in evalvacijo tudi zunanje strokovnjake za strokovno pomoč pri vodenju dejavnosti ali projektov, vendar pa mora biti nosilec dejavnosti vzgojitelj in ne zunanji sodelavec.
To so dejavnosti, ki sodijo v izvedbeni Kurikulum posameznega vrtca in jih ta občasno izvaja daljši ali krajši čas, odvisno od načrtovanja in izvajanja posameznih dejavnosti, interesa otrok in želja staršev. Načrtujejo in izvajajo jih strokovni delavci vrtca v okviru svojega strokovnega dela v oddelku ter so skladne s cilji in načeli Kurikuluma za vrtce. Da bi dosegli kakovostnejše rezultate, lahko vrtec občasno vključi v načrtovanje, izvajanje in evalvacijo tudi zunanje strokovnjake za strokovno pomoč pri vodenju dejavnosti ali projektov, vendar pa mora biti nosilec dejavnosti vzgojitelj in ne zunanji sodelavec.
Obogatitvene dejavnosti se izvajajo v obliki prireditev, srečanj, delavnic, igralnih kotičkov ipd. v prostorih vrtca ali kot obiski predstav, knjižnic, muzejev oziroma drugih institucij in posameznikov ter kot interesne dejavnosti (pevski zbor, folklorna skupina, plesna skupina). V dejavnosti so vključeni otroci prvega in drugega starostnega obdobja.